Dålig dag :(

Igår när vi kom hem var jag på sjukt dåligt humör och det höll i sig hela kvällen så jag orkade inte skriva något men så pratade jag lite med Nikke senare och efter det känndes allt lite bättre :) Men aja.. Ingen bra dag idag heller :( allt är uppfuckat känns det som, ni kanske känner igen känslan då allt känns som att det skiter sig och man som hatar allt och alla :/ Oftast kommer den här känslan till mej när olycklig kärlek slår emot mig... Är för tillfället bara förvirrad, vill veta vad killen jag tycker om tycker om mej fast han verkar inte riktit veta själv.. Ibland beter han säg som att han kanske gillar mej (det kan vara önsketänkande, är väl medveten om det) men ibland bara ignorerar han. Jag förstår ingenting.. Så är det en typ som går mej på nerverna totalt, nämner inga namn men asså hon verkar inte veta vad som är okej att säga och vad man borde låta bli... Det är som att hon tänker att bara man är ärlig så funkar allt och jo jag håller med men man måste inte sår massa människor bara för de, utan låta bli att säga saker som man vet att gör den andra ledsen. Och om man nödvändigtvis måte säga så kan man väl försöka säga det på ett lite snällare sätt liksom och inte tjata om dej så ennu till förvärra situatuationen genom att i andra secunden berätta om sitt eget kärleksliv och hu bra det går :/
Jag brukar verkligen inte vara såhär sur, är en glad tjej egentligen emn alla har vi våra svackor ibland.. Är lättstött som fan idag också och lättstötta människor är något utav de värsta som finns :O
Finns mycke jag skulle kunna skriva om och klaga över idag men ska låta bli, haha. Ska inte överrösa denna stackars blogg med gnällande, det är ju inge kul liksom.. Tror också det är bättre att gå och lägga sej så att det dåliga humöret förhoppningsvis släpper till morgondagen :P
Söta drömmar<3


Ser fundersam ut på fotot... lite som jag är just nu alltså... :P (från fredagen)

Imorron kommer Sara kanske hit :D Wehoow! Vi kommer ha såå kul :) <3

Lots of love / Miilii


Uppdatering (typ :P): Den bilden blev fanemej i XXL haha, det var inte meningen x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0