Foto-fiilis ;)

Så var jag då i duscha men efter det stod jag i tamburen och fixade håret eftersom där finns en stor och bra spegel där. Dörren hade jag på vid gavel för det var så varmt här inne.. så kom det en kille, haha, typ försäljare eller nått, det var ju inte vad jag förväntat mej precis så där står jag osminkad och så ligger "träningskläderna" bara slängda i trappan liksom, det var fanemej tur att jag hade kläder på åtminstone, men jag blev i varje fall rätt röd i ansiktet antar jag, jag menar det känns lite underligt när nån villt främande kille står i dörröppningen, haha. Men nog om det :P Jag gick i varje fall ut och fota igen sen^^ Har en sån foto-fiilis ida! :)
Skulle föresten gå över till järnvägen och fota lite där men det var jävla mycke snö just där mellan vägen och spåret så jag sjönk ner en bit x) men i varje fall så när jag sen skulle tillbaka så slinta jag och fick ett blött knä.. lite nolot sen att gå hem, haha. Men tack vare det så hittade jag ett "skelett" :O okej.. det var bara lite benbitar men endå :P SÅ någontlig gott fick jag ju utav det också x') Asså för jag gick inte precis vid vägkanten utan lite högre upp så att alla som jag mötte skulle se att jag fallit, lol. Rätt äkligt :O Kunde se ryggknotor och några tänder, gullit på något vis också :P asså det var ju helt rent, har äkert legat där under snön hela vintern.
Hemma fixade jag lite nudlar, som vanligt när jag inte hittar någonting annat gott med andra ord. Älskar nudlar, såå mummsit :) Men nu är de slut :( haha.

Nu är solen på väg ner så då var det slut på den här dagen men det är inget att var ledsen över för nu har vi ju kvällen kvar, haha. Just nu sitter jag här i köket med katten liggande i famnen<3 Men får nog börja ta tag i nån av "måste göra" sakerna så att jag får någonting vettigt gjort idag också :) Senare ska jag ju kolla på millennium mn före det "jakten på Julia" :) så mendan jag städar får "Wild kids" stå på^^ Älskade att kolla på det när jag var lite mindre, såg skitkul ut och jag skulle gärna varit med :) Skulle vara kul nu också om dom bara skulle vara lite äldre :P

PS. Lyssnar just på nån gammal Michael Jackson låt. The way you make me feel närmare bestämmt. Hans musik är helt fantastisk :D

Kommentarer
Postat av: SaRa

Ja har oxå alltid villa vara med i "wild kids" :D

2010-04-10 @ 20:02:40
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0