Har varit aktiv idag^^

Känner mej duktig idag, haha :) Men först lite om dagen..

Jag trodde att jag skulle bli sen till engelskan men han bra till och med. Sen kemi, rätt trist men ;) haha.
På gympan spelade vi vollyboll^^ wee det är skitkul :) Matematiken... Hade ingen att snacka med :( men tur var väl det så fick jag åtminstone lite gjort hah.. Nä men det var rätt kul endå ;) Haha, asså var samhällsläralärare är helt såld i venedig och en i klassen hade varit dit så vi pratade om det en stund och sen så fick vi ut ekonomitesten vi gjorde för ja.. vad var det två veckor sen ungefär :P Hade ett någorlunda resultat, är nog rätt nöjd :) Nette ritade en fin blomma på min arm under lektionens gång också, haha. Värsta tatueringen asså^^ Så på modersmåls timmen var det dags för utgivning av prov igen, haha, fick visserligen nio men är endå inte nöjd, asså för där var saker jag verkligen tycker att jag borde kunnat som ja failade på -.- som tillexempel när vi skulle skriva in till vilken ordklass orden i en kort text hörde så hade jag en hel del fel och jag menar.. jag trodde verkligen att jag kunde dem bättre än det x) Fast nej jag är nog rätt nöjd faktis om jag tänker efter, haha. Satt btw och tala med Emmi och Jessica på timmen :P
Så var det ju onsdag igen --> ekonomikurs. Men det var kul för vi skulle dela in oss i par (jag var med Nette^^) och så skulle vi gå till butiken och handla mellanmål.. Alla andra köpte liksom färdiga saker som yougurt och frukt typ men Nette var fast besluten att färdigsmet till plättar är bra och att vi skulle ha det... hade inte mycket att säga till om liksom så så blev det :P Tog en jävla massa tid bara :P alla var klara när vi började äta, haha men rätt gott blev det faktist :) Vi mixade banan och päron till typ en smootie som vi hade till ;) Yammie. Det låter kanske inge vidare men det var det faktist.
Så var jag med mamma till några butiker och sen home :P dator först men tog mej i kragen och drog mej ut på en liten joggingtur, tycker jag är jätteduktig^^ haha det brukar aldrig bli av liksom -.-' Men nu blev det de då som sagt, thaha. Inte för att jag orkade speciellt långt men endå.. Joggning är lite som livet, det är lätt i början men så blir det skittungt där ett tag vilket man kan jämnföra med puberteten, lol, och så ger det efter och går att jogga rätt långt :D Men fick kallt om halsen så där att det började sticka... måste ta halsduk på nästa gång :/
Så nu mer mot kvällen har jag suttit här, mest bara msn :) Ted och Bello bland annat :) och så Nikke såklart, han fyller idag :D Så nu är han men andra ord två år äldre än mej :O 17 alltså... känner mej liten -.-' haha.
Nu börjar det bli tid för att sova igen.. asså dom här dagarna går så fort, innan jag vet ordet av så är skolavslutningen här..
Imorron ska vi simma på gympan... hyj, vill inte :( Älskar att simma men inte med klassen liksom, har värsta komplex över mina ben.. usch. Men vi får se kanske det blir kul endå :) Och så kommer kanske Sara till skolan, weehow i så fall :) men.. troligtvis inte, buhuu! 
Dröm sött <3

Grattis Niklas Grodsim Korthopp ;) Du vet att du är bäst :) hela 17 år, ett år närmare 18 och friheten liksom^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0