Jag luktar klor x)

Som sagt så skulle vi ju och simma idag så det blev att fort packa väskan imorse, skulle ju inte varit vidare kul att glömma bikinin liksom, haha. Hade ju typ värsta ångesten före men det var jävla kul faktist :) Älskar ju att simma som jag sa men luktar fortfarande lite klor, sexit värre liksom ;) haha. Men jag blir alltid sömni när jag varit och simmat i simhall och höll annars också på att gäspa hela dagen så det blev ju inte bättre av simmningen liksom, haha. Men asså guud va tungt det var att simma med en sån där "bräde" dom man håller i och så bara sparkar för att komma fram, speciellt med crawlingspark om det nu är så det heter x) gahh.. ja döör liksom haha nånej nånej men har jävla ont í vaderna nu x) Är ju inge vidare van vid så hård ansträngning, haha. Vollyboll igår å så jogga och simning idag :O tänk att jag lever över huvud taget haha :)
Efter simmandet trodde jag att jag typ skulle vara en av de sista att komma ut i bussen men var rätt tidig faktist haha. Blev en väldigt slarvig sminkning i och för sig men jag menar vadå, splea roll liksom :P
Så tillbaka i skolan var jag helt sjuuukt hungrig så det var rätt gott med mat även fast det mest såg ut som nån geggaklump (skulle föreställa lasange xP) haha.
Så på samhällsläran kom vi inte vidare nästan nått nu heller, haha. Helena (läraren) börjar alltid babbla om nått annat. Lol, idag var det Anne Franks Dagbok som var på tapeten eftersom vi ska gå och kolla på den teatern imorron.. det kan bli kul, ser faktist fram emot det :) Ja men i varje fall så missade vi över halva lektionen på grund av det här, haha.
Finska prov ut!! Usch fick uruselt, gick ju värre än jag trott ju men jag är endå glad att jag över huvud taget fick godkännt.. haha. (fick 5½ :/) Btw, så var våran lärare helt utan röst så hon viskade bara, var rätt svårt att låta bli att skratta x) Sista timmen - också finska, tog vi oss till språklabbet för att göra en hörförståelse övning, det gick inge vidare det heller x) Men rätt så kul var det endå.. på sätt och vis :P haha.
Till butiken efter skolan sen hem :P har varit ut och fotat lite, sen tv. Och så såklart dator -.- haha. Och självklart betyder ju dator msn ;) Sara logga in :D sa att hon kanske kommer imorron :D (hon kom ju tyvärr inte idag heller :( buhuu !). Men hennes morsa och fasta var inte speciellt förtjusta i idén så vi får väl se nu sen :/
Så tala ja me Nikke igen :D haha vi talade om stranden och simmning i sommar haha.


HAHA!! Det är det enda jag kan säga x') men å andra sidan så är vi väl alla rädda för någonting :P
Det var allt för mej, natti, natti :)
Dröm sött<3

PS. Förlåt jag har inte varit så aktiv med bilder den senaste tiden :( ska försöka ändra på det men kan inte lova att jag kommer lyckas :P 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar inte heller sjögräs, usch!

Hahaha :D

2010-04-09 @ 12:28:36
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0