Kluvna känslor... :/ ":) eller :("...?

Dagen har gått åt till fotografering, dator, tv och läxor m.m. Har hänt en hel del på msn... Mina kännslor är kluvna :/ Skitglad för att jag snackade med en viss person, så det är klart. Nette blir man alltid glad av så inget med det heller. Men.. en typ sa att en annan som jag tyckt om tidigare (vet inte mer, kanske nu också..) kanske gillar mej lite eller nått och frågade om jag ville träffa honom som utanför skoltid... klart jag vill (blev ju skitglad när hon sa så juh :) haha) men om det är som hon säger så känner jag mej elak eftersom jag ju gillar en annan och han kanske börjar tror att jag gillar honom då, fast det kanske jag gör också, det är ju där vi har problemet.. jag vet inte :/ Men en sak jag vet är hur det är att ha falska förhoppningar - inte kul alls :/ Kommer troligtvis ångar att jag berättat det här här och ta bort det men skit samma :P
Nu är det sova som gäller men jag kan fortfarande inte tyskan :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0