Kommissarie Winter :)

Har just kollat på Kommissaie Winter :) Jag bara älskar svenska kriminalserier! Så har jag snackat lite på msn också men ska sova nu, så att ja förhoppningsvis hinner itid till skolan imorgon^^ haha.
Föresten så är jag i desperat behov av en intärn hårddisk för tillfället! Ska kanske köpa en nu i vecka för det rymms liksom inte mer foton hit på datorn, den är proppful (på grund av detta kommer situationen vad gällande bilder inte förbättras märkvärt ännu på en tid kan ja tro :/) det är skitjobbigt när den bara tjatar "diskutrymmen på enhet *nånting* är nästan slut" eller vad de nu är den säger :O
Natti natti nu i varje fall, dröm massor av söta drömmar <3

Men en del bilder har jag hunnit med att redigera idag :) här är några


Så här såg blommat ut som Nette ritade på min arm förra veckan, fiiin! :)


Räkmackan som mamma gjorde för en tid sen - ... den försvann så fort så att jag inte enns han ta kort på den :O Då undrar ni kanske vart den försvann, så säger jag bara två ord: min mage x) Den var ju så otroligt mummsig juh :)


Men det blev lite räkor över som inte han springa iväg fören jag han knäppa lite ;) Dom försvann också fort,men inte fort, haha :D


Jag diggar den här bilden med solen som lyser så fint där mellan träden :)

/Miilii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0