Kort inlägg, behöver sömn.. nuuuu! haha :)

Dagen har varit NICE! =) Men har inte hunnit skriva tidigare för först var jag på stan och sen nu hemma har jag jobbat med bokrapport till modersmålstimmen imorron (berättar antagligen mer imorron om dagen), visste inte vad jag skulle skriva så det tog en jävla tid och så har jag såklart snackat massa på msn.. är det inte kånstigt hur man alltid hittar något annat att göra när man är som mest stressad och har massor att göra? haha så är det åtminstone för mej, haha. Har babblat med Sara, Robin, Nette och Ted! :D Kul! :) Men han tyvärr inte tala något med Nikke för ha logga in precis nu när ja far :/ Imorron börjar jag ju åtta så måste sticka nu som sagt :/ Ska dessutom duscha imorgonbitti, haha, sällan skjuta fram... Vi ska jogga på gympan imorron också :) vet inte hur mycket min fot gillar det men vi får väl se :P
Sovsött<3 (Sara, I got that ;) haha)


/Miilii


Kommentarer
Postat av: Saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Uuhlala! Haha ;)

2010-04-20 @ 22:35:55
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0