Långfredag med strålande solsken :)

Det var så varmt och skönt tidigare idag när solen var framme men nu har det börjat regna :P Och att man fick sovmorgon gjorde ju inte saken sämre. Ingen skola på fyra dagar, känns rätt skönt.
Jag såg två fjälilar idag också, första gången iår. Haha. Asså dom flög precis utanför föntret :) Det märks tydligt att våren är på intågande, fåglarna kvittrar för fullt, snön är påväg att smälta bort och temperaturen stigen, är det inte underbart? Men samtidigt så visar ju det också med vilken rasande fart skolavslutningen närmar sig... Som jag sagt förut ser jag fram emot det och på samma gång som jag inte gillar det. Det är någonting speciellt med högstadiet, visserligen så kan det vara rätt jobbigt ibland men vafan, det jämnar ut sig i slutänden, jag tycker åtminstone om min klass oavsett fast vissa beter sig som fullständiga idioter ibland... Min klass äger<3 haha :P
Annas har jag inte gjort mycket idag, städat lite, jo föresten jag har sett på några filmer också eftersom det är något "erbjudande" nu under påskhelgen att man får se fler kanaler än vanligt (t.ex. MTV3 och Disney Canel ;P) Så jag såg på Wall-E imorse, så gullig film. Love is love liksom ;) Det är såå fint när han flyger omkring ute i rymden med Ewa, thihi.


Wall-E <3 Ewa :)

Imorgon ska jag till påskmarknaden med Sara, hihi. Kul :) Så kanske hon kan komma hit en stund efter det också, måste fråga x)
Just nu sitter jag och babblar med Saras kusin :D Han är bäst, haha. Vi brukar ofta tala engelska, det är kul men svårt att fatta ibland.. haha. Nu är det nog svenska som gäller i och för sig.
Men nu ska jag sova, ska försöka stiga upp senast tio imorgon :P Vi får väl se om jag lyckas... hah..^^ Men det tror jag nog :)
Söta drömmar<3 ;)

Här kommer lite fler foton från igår

Vi åt lite godis också, haha. Nyttigt och bra ju ;)


Micke är en liten tjokis<3


Snön på taket smälter och rinner ner. Ett tydligt vårtecken med andra ord :)


^^


Så fina färger<3


Sunny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0