Läxor -.-' så jävla trist :P

Har läst ungefär halva boken idag, den börjar bli rätt bra men orka läsa endå liksom :P Skrev ju också igår att det kanske skulle komma bilder men har varken haft tid eller ord nu, förlåt :( Inte för att jag gjort någonting annat vettigt heller men vad hjälper det, asså jag har varit såå otroligt slö idag.. Imorron är det skola och jag har lite läxor som jag ska läsa lite på ennu ikväll, så ska jag förmodligen se lite på tv. Men före det blir det att hoppa i duschen. Har ätit grillkorv för första gången iår också, rätt gott men aldriig samma sak som varma sommarkvällar på vår sommarstuge. Längtar till sommarvärmen! ;)
Duschen kallar nu så hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0