Påskmarknad :)

Steg upp vid tiotiden som planerat, eller egnetligen lite efter men x) Fast duschen var upptagen så jag höll endå på att bli lite sen. Plus att jag kollade lite på Camp Rock som kom på Disney chanel(A). Duschade och gjorde mej klar, bestämmde mig för att ha håret löst... Det händer inte speciellt ofta :P

Jag idag:

Förlåt för den dåliga kvaliteten men det är bara för att det är fotat i spegel :P (weird miner har jag också)

Så kom Sara och hennes mamma kom här via vid tolvtiden och så åkte vi in till stan :) Gick omkring och kollade på allt. Hela gatan var full med försäljningsstånd, mäst kläder, godis och sånt och så självklart massa mat som grillkorv och liknande :)


Mycke folk var det åtminstone :)


Hela gatan full som sagt


Där gick omkring en kille på styltor som knöt ballonger till småungar också :P


ennu en bild på folkmassorna x)


Sara <3


Människor var inte det ända jag fotade ;)

Men berättar mer imorron ska sova nu :)
Dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0