Princess Protection Program :)

Just nu sitter jag i ett hörn i mitt rum med datorn i famnen. Har lyssnat på Adam Lambert - Whataya Want From Me men nu börjar en film på DC - Princess Protection Program med Demi Lovato och Selena Gomez :)
Tror att jag ska kolla på den eller så går jag ut en stund :)

Ida har jag annars mest suttit här, babblat massa med en på msn :) Kul - kul men han jag snackade med stack helt plötsligt :( haha :P


Såå söt<3




Saras ögon :)


Mer egofoto x) men den här gångn var det Sara som fota :P


Tack för en kul dag igår Sara<3

Det var allt för mej den här gången, bye<3


Uppdatering: Glömmde säga att jag såg på Rottatuille tidigare också :) Den är siktbra, thihi, har sett den en gång tidigare också. Tyvärr talade dom finska men det gjorde inte så mycke.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv! <3

Men usch för mina bildr -.-

2010-04-04 @ 18:10:50
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0