Solsken och fågelkvitter - sommaren är på väg^^

Solen har lyst så varmt idag. Så tidigare idag när jag satt här i hörnet känndes det nästan som om det börjar bli sommar.. vilken känsla asså, helt underbart med en sån värme :) Så kvittrat fåglarna så finns också, thihi.
Har varit ut och fotat lite mera igen, det blev en hel del på vår katt :P Men den är inte bra som modell, vill inte alls vara stilla utan ska hela tiden fram och stryka sig mot en, haha, blir svårt att fota då.. Saras katter är skitbra, det är nästan som att dom sätter sig och poserar när man ska ta foton av dem, haha.
Så förutom att jag varit ut lite har det varit mest dator och lite tv :P Gjorde klart en hälsokundsakpsläxa också. Rätt trisst men det gick fort. Ritade en serie asså det gick ut på att man skulle göra typ som en kampanj mot gatuvåld så för min del blev det då en kort serie om en kille som fick i sig lite för mycke alkohol och blev våldsam. I sin ilska sköt han ihjäl en annan person, fick panik och sprang iväg, dagen efter gick han till polisen och erkännde. Slutade med att han fick tre års fängelse. Haha överdrivet jag vet men det var det första jag kom på. Lätt att rita var det också^^ haha men ja... imoron är det ju skola igen, ser framemot det till viss del, haha. Jobbigt att tiga upp såklart men gillar tisdagar dels för att vi inte har några språk :) Men tyvärr så kommer inte Sara eftersom hon är lite febrig och så :( usch, kommer bli en tråkig dag men man får hoppas på det bästa :D
Krya på dej Sara<3 (nu vet du ju också hur jag gjorde vårt grupparbete i hälsokundskapen som jag skrev om x) och så skrev jag nått flum till det som hade med gatuvåld att göra, haha)
Nu är det sovdags för mej. Natti, natti med er och önskar er söta drömmar<3


Nog för att påsken är över men.. hoppas ni allihop hade en trevlig påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0