Till stugan - nästa -.-' haha :P

Igår var en kul dag det med. Fast själv skoldagen var slö, men vi slutade en timme tidigare än vad vi borde så det vr nice :) Så gick jag på stan med Sara och Nette, det var jävla kiva :D Chilla omkring massa bara så Åkte vid med Saras och så kom Nette till hit till oss, tyvärr om inte Sara, thaha, inte för att jag egentligen frågade henne men Nette frågade så det skulle ha låtit dummt om jag frågat sen igen och om jag ska vara helt ärlig så tänkte jag inte på det... :P Men nu ska jag ivarje fall sticka, vi ska tydligen iväg till Båsa (sommartugen) -.-' Hur fan ska jag klara mej utan intrenet? :O Haha! :P
Så ja... hejdå, vi hörs sen igen :) (kommer att missa sista delen av Millennium :( buhuu!)
Love yah! <3 Speciellt dig Sara ;)


Nette <3

Kommentarer
Postat av: Sara!!

I LOVE you too! :D

Nette e cute på bilden ^^

2010-04-24 @ 13:39:01
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0