Time to sleep.. NOW! :P

De senaste timmarna har jag mest suttit här. Skulle borda gått och lagt mej för länge sen men... har inte blivit av :/
Millennium - flickan som lekte med elden var bra men konstig. Precis som de tidigare delarna alltså :P
Av "borde/måste göra" listan har det inte blivit mycket avklarat.. Städat rummet bara eller jag plockade ihop byket också men lade aldrig på tvättmaskinen.

En bild tagen för ett par dagar sen :)

Tarzan ser nästan ut att vara lite rädd för blommorna, haha ;)
(Kommer antagligen komma en hel del bilder omorgon om jag nu inte plötsligt råkar få något ryck så att jag fixar allt det jag "måste/borde" x) Dessutom tror jag vi ska åka och hälsa på en vi känner också, dels för att föra tvättmedlet som klassen säljer :) haha).
Gonatt, dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0