Har en del att göra idag men nu sticker jag i varje fall ut och jogga :)

Och så var det helg igen då.. Kul men snart är det månda igen.. varför går tiden så otroligt fort hela tiden. Skönt att det är sommar snart såklart men om jag så många gånger tidigare påpekat så tycker jag endå det går lite onödingt fort.. :P Just nu sitter jag här och hör på radio och funderar ifall jag ska orka släpa mej ut på en joggingtur, det ser ljust ut  men plötsliga förändringar är inte ovanliga x) haha, jag menar det kan ju hända att jag mittiallt blir slö så med tanke på det borde jag kanske skynda mej nu när ja har lust... hmmm.. haha, får se ;)

Har massor av saker som jag borde få gjort idag också eller till och med måste få gjort..
- Städa mitt rum
- Byka lite kläder
- Städa kaninburen, skulle egentligen borda fixa den buren där ute med lite hö och sånt så att Vira sku kunna vara ute lite, jag menar lite frisk luft skulle hon nog kunna må bra av, haha. Fast några långa stunder blir det nog inte, det är liksom lite för kallt ennu. 
- Läsa en bok som vi ska ha läst i modersmålen. Vi håller på med genren dagbok så det fick bli Kär? - En prinsessas dagbok 3" av Meg Cabot för min del eftersom jag inte hittade någon bättre. Det är rätt trist men jag ska nog klara det, haha.

Men det finns ju saker saker jag hellre skulle göra som..
- Jogga då som sagt
- Gå ut och fota
- Lägga in foton på datorn (håller på just nu men det stärvar som vanligt -.-') och så redigera dem
- Sitta här vid datorn, haha sellan liksom..
- Sticka till Sara men det är ju ingen vidare bra ide eftersom hon ännu är lite sjuk :(
- Baka...? kanske.. hihi
- Blogga såklart ;)

Vaknade rätt sent åtminstone med tanke på att jag gick och lade mej förhållandevis tidigt, brukar ju inte vara så bra på det under veckosluten :P Så har jag varit ute och fotat rätt mycke, älskar och foto men.. det har kanske märkts^^ haha. Dessutom är vädret så fint. Varm och soligt, såå skönt :)
Nu har jag äntligen lyckats få bilderna in på datorn och bestämmt att jag nog sticker ut och joggar så ska göra mej klar, hej så länge<3


Kommentarer
Postat av: Tsar Sara!

Woow.. Go Emilia!

2010-04-10 @ 14:53:40
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0