Så här har min eftermiddag sett ut :P

När jag kom hem fick jag värsta foto-fiilisen idag igen :P Hoppas såå att jag får den intärna hårddisken imorgon så att jag kan visa lite bilder :P Fick föresten skolhopparin idag :) den är jävla oversize men jag gillar den! :)
Ni får förhoppningsvis se den inom kort.
I varje fall så när jag kom hem såg jag att det körde brandbilar och sånt förbi tänkte inte mer på det men såg typer köra förbi här (ted och kicke bland annat) så jag kom på att de kanske var dit och kolla.. haha, vet fortfarande inte men kanske :P Läste sen på saras blogg att det hade varit en tågolycka där en bil blev påkörd av ett tåg, usch vad hämst :S En person dog i olyckan :( Men vet inte mer om det så jag kan inget mer säga, men däremot måste jag säga att jag troligtvis såg rätt trög ut när han från klassen med kaveri kom tillbaka sen för jag stod och skulle fota en buske typ men såg nog ut som att jag bara stod och glodde x) haha. Men han moinade åtminstone åt mej så såå trög kanske jag inte såg ut :P
Så var det msn då dom alltid, snackade massa med Nette, om våra kärleksproblem, haha, inte för att hon har några problem utan det går som smort för hennes del :) (men vi har lovat varandra att allt vi sa stannade mellan oss så jag hoppas jag inte avslöjade för mycket :/). Hon fick mej åtminstone på mycket bättre humör. Tack! :D
Nu hade jag tänkt göra finskaläxan till imorgon men det blir inget med det eftersom man måste ha textboken också för att kunna göra den där uppgiften men det tänkte smarta lilla jag inte på.... (A) så får försöka på rasten före iställe :P

Men det börjar bli dags att sova idag igen.. :( haha.
Dröm sött<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0