Onsdag - ganska tråkig :P

Dagen började rätt bra, gick någorlunda att stiga upp men fruktar redan nästa veckas onsdag :O På grund av ekonomikursen sen efteråt kommer jag att vara i skolan typ åtta och en halv timme allt som allt -.-' kommer fan somna.. haha. Dagen har faktist varit rätt trist, inget speciellt har hänt liksom. På engelskan övade vi till nått internationellt läsförståelseprov som vi kommer att ha rätt snart, sååå svårt, kommer aldrig klara det :P
På kemin gjorde vi en laboration, roligt att slippa skriva men annars har jag fan e mej inte en enda positiv kommentar vad gällande denna timme... Så efter maten var det gympa. Vollyboll! :D weehow, älskar det, dessutom gick det rätt bra för mej idag, haha. Så på matematiken var det rätt trist igen, halvsov mej genom timmen :P
Samhällsläran, haha, kom fortfarande inte så långt vi borde eftersom det som vanligt blev en massa prat men bättre än senaste gångerna :P Timmen var okej :) men som sagt inge speciellt. Sista timmen modersmål, vi gick igenom provet och började med skråkhistoria, tråååkit! :P
Ekonomikurs som vanligt på onsdagar. I bildkonstsalen den här gången, handlade om reklam och så fick vi göra egna reklamer :P Men det bästa var såklart frukten och kexen ;) haha.
Efter det var jag med mamma till Bema och kollade på lite skootrar. Vill ju ha en men det tar sin lilla tid innan jag hittar något som passar, med tanke på pris och kvalitet liksom :P Tiden får utvisa vad det blir helt enkelt, haha.
Nu ska jag kolla klart det sista av Andra Avenyn :)

PS.
Så skönt att sitta ute i värmen på rasterna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0