Kan knappt gå just nu :(

Beräd väg för invaliden... -.- berättar mer sen men först ska jag bara säga att jag är jävla glad idg :) haha vet inte riktit varför men jag är det bara.. fast mitt humör försämras ju av att jag har så ont i tån att jag typ inte kan gå, håller helt ärligt på att dö! :O kanske inte riktit med det känns fan så.
Har inte hunnit skriva tidigare för har gjort en massa idag, först skoala då juh, sen Ekenäs och för bara en stund sen kom vi hem från Pojo.
Skoldagen började med engelska, Simon hade lite roligt på timmen, rita lite i Saras häfte och sånt, haha :) Så var det dags för gymnastik.. Vi bytte om som vanligt i skolan och gick sen till sportplanen. Började med att spela handboll. Det var då jag blev invalid.. En tjej steg på min fot så att tån bröts uppåt liksom.. kunde inte gå ordentligt sen så jag var tvungen att gå åt sidan och sätta mej... så börja dom med badmington sen, tycker det är någonting utav de roligaste som finns men kunde ju inte vara med :( Så tog det ju sin lilla tid att ta sig tillbaka till skolan efteråt också som ni kanske förstår. Gick direkt till hälsosystern sen så fick jag kylpåse, ice-power och så bandage rund så att det skulle stödja. Hjälpte lite nog men det är mest nu senare som det värker :( I varje fall så böt jag om sen och haltade iväg till matsalen för att äta :P Så när vi ätit klart var det bara för mej att halta vidare till Samhällsläran. Måste ha sett helt sjukt ut när jag gått och haltat :P Samhällsläran var i vare hall jävla nice (tack nette ;) haha) men som vanligt kom vi ju int så långt som vi borde, haha. Vi snckade om nyheter och allt vad det nu var :P Så finska två timmar. Första timmen var kul (inte alls av nån speciell anledning (A) thaha :P). Andra timmen, alltså sista, hade vi nått frågesportsliknande som hadlade om trafik och trafikregler. Tycket det var ganska så trist men aja :P
Efter skolan åkte min kusin med hem till oss eftersom han hade sin mopo här som pappa fixat någontling på :P så då var det ett snabb varv hem och äta men han inte vara länge hemma för sen stack vi iväg till Ekenäs, och köpte min intärna hårddisk, hihi, weehow likom - äntligen :D Vi var till Seppälä också, hittade inget förutom ett nagellack :) Blev bara såå "vill ha" när jag ser något färggrannt nagellack såhär mot våren! Thihi, denna gång blev det ett neongrönt typ ;) Så hade jag kameran med bara sådär för skojs skull men den hade inte mycke batteri. I varje fall så fick mamma hör sej att köra ner till vattnet så att jag kunde fota lite där. Blev ju tyvärr inte mycke fotat för batteriet tog slut :( Det var synd men hoppas på bättre tur nästa gång :P
Så hem igen ett varv men han inte vara länge nu heller, intallerade hårddisken och flyttade över lite foton till den :) men så bar det iväg igen, till Pojo då som ni kanske redan räknat ut :P Till en vi känner för att föra tvättmedlet som hon köpt när klassen sålde. Hon har en skitgullig vovve som ni antagligen får se senare :P Var ut och lekte lite med den men det gick inte så bra med tanke på min fot :/ Haha, hon hade såå mycket enegri :D hoppa coh spran omkring massa, thihi. Gullit, gullit. (Hade hunnit ladda kamerabatteriet lite när vi var hem så det är daför jag lyckades ta några bilder :D). Så när vi nu äntligen kom hem, tog mycke längre än jag tänkt mej, så satt jag mej här efter att ha lindat om foten pånytt och sånt för det började ta jävla ont så tog värktablett också. I varja fall så såg jag att det hade blivit typ fläckar eller det var blåmärken men helt ojämnt liksom.. ska nog gå till hälsosystern imorgon igen -.-'
Sara kommer hit sen typ på kvällern imorron också :) Kommer bli skitkul :D
Men nu är jag sjukt sömning och måste sova :P det blev som vanligt senare än vad jag tänkt men aja får sova mycke på veckoslutet isället för att stanna uppe halva natten... vi får väl se om dte lyckas :P haha.
Dröm sött<3


Har visat denna ett antal gånger nu men jag gillar den :P Sara!<3

/Miilii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0