I saw ;)

Heeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag är överenergisk som alltid efter att ha varit med Sara :D Men sammtidigt är jag sjukt sömnig så att jag plötsligt kan somna här och nu, haha. Annars har dagen varit toppen :) Den började visserligen inge vidare men det gör inget. Hade stängt av elementet i mitt rum eftersom jag trodde det inte  behövdes men tydligen så är det f kallt ennu. Det var svinkallt så jag ville bara stanna under täcket hela dagen... Dessutom gjorde kylan att jag hade ont i halsen när jag vaknad. Arrrrgg! Haha. Första timmarna var i varja fall IT (informations teknik). Första timmen var slö för vi fick göra vad vi ville eftersom Sara m.fl som var borta förra veckan skulle hinna göra ett "praktiskt prov" som gick att på att räkna ut hur länge man ska betala tillbaka på ett lån och någontling liknande. Andra timme började vi med att göra egna hemsidor. Kunde inte komma på vad jag skulle skriva om så fick inte mycke gjort.. Får väl försöka vara aktivare nästa gång :P Så var det mat, fick ärtsoppa idag, jag gillar faktist det :) Så han jag till hälsosystern där på rasten också. Hon lade nytt bandage eller förband eller vad det nu heter om foten för har fortfarande ont :( Som nästa på schemat stod matematik. Rätt så kul (I saw that you saw :) haha ;P). Räknade uppgifter på gymnasiesvår nivå. Fattar inte hur jag ska klara det sen... Det är bara att hoppas på det bästa. Sen var det dubbeltimme igen men denna gång modersmål. Skrev bokraport. boken "Kär?" som jag sagt tidigare :P Först gick det segt, visste inte alls vad jag skulle skriva eller hur jag skulle formulera men efter en stund släppte det liksom. Men han endå inte skriva så mycke så måste göra klart här hemma till nästa vecka -.-'
Fast det ska nog gå bra :)
Sista lektionrn för dagen var samhällslära. Haha, man börjar vänja sig vid att vi inte kommer så långt dessa timmar men det är kul :) Dagens samtalsämnen var allt från vulkanutbrottet på Island till hur en chef ska vara och vad hon tyckte om sin egen, haha. Men gillar dessa timmar av flera anledningar :) Idag vekade inte humöret vara på topp hos alla bara. Nette blev sur över att läraren frågde henne ifall hon kunde svar på en fråga och typ skällde på henne för att hon inte hade något svar.. Haha, inget att bry sej om egentligen men aja :P Så en annan såg bara allmänt uttråkad eller typ sömnig ut, thaha. Själv var jag faktist på gott humör :P Efter sista lektionen var det tyvärr en som höll på att få mej sur men eftersom jag varit på så gott humör bestämmde jag mej för att personen i fråga inte skulle få chans att förstöra min dag ;)
Efter skolan var vi ett varv till butiken med mamma och sen hem och städa och lite sånt. Så kom Sara vid sextiden :) Vi har faft skitkul :D Sett på tv och surfat och sånt. Och så självklart var vi ut och fota! :D Så skulle vi se på film också men den var väldit konstig och rätt trist så vi orkade helt enkelt inte :P
Tror att klockan var lite efter elva när hon for hem efter det har jag suttit här och sett på tv. Så msn såklart :)
Så tala jag med en typ som verka vara väldigt glad och så men så plötsligt fick han väldigt brottom och stack på typ två sekunder :O Alla for rätt tidigt.. Det måste vara nått med vädret för jag själv är också myke tröttare än normalt så :P Kanske har med det så flitit diskuterade vulkanutbrottet på Island. Det är kanske på grund av det som folk inte var på så strålande humör idag heller, man kan ju aldrig veta :)

Vi mummsade i oss både det ena och det andra :)

Popcorn ;)


Och så lite godis :)

Nu börjar klockan bli rätt mycket endå så jag ska nog just gå och lägga mej.

(Asså jag får det inte kortare än såhär när jag skriver verkar det som -.-' Förlåt liksom x) haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0