Varför lyckas jag aldrig lägga in bilder på datorn! :(

Nu har ennu en dag gått (har inte ens öppnat tyska böckerna fast vi har prov på måndag).
Datorn har stärvat varje gång jag försökt lägga in bilder så det är daför jag inte skrivit någonting men fick nog och skriver nu, tyvärr utan bilder :/
Men nu om dagen (ska försöka skriva någorlunda kort men jag antar att det inte lyckas :P). Som sagt så stack vi ju iväg till Fiskars tidigare idag. Gick ett varv genom loppisen men det var inte mycket så det gick fort. Men dom sålde kaffe, saft och bulle med mera där utanför, jag tror nog det var det som sålde bäst, haha x).
Skulle ju fota där vilket jag också gjorde men solan ville inte skina trots att den gjort det hemma.. Så med andra ord blev det inte då bra foton tyvärr :/ Fast jag fick några fåglar fotade. Ville ju egentligen ta kort på vattnet och sånt, när det forsade så fint och så men det skulle ju varit mycke snyggare om solen lyst :/
Sen for vi via Pojo "centrum" och handla. Till varuboden närmare bestämmt. Dom har fakrist två matbutiker i denna lilla by ;) haha :) Köpte tuggummi och kinderägg. Grauu, kinderägg är goda juh :) Så tyckte mamma det skulle vara kul med en liten upptäcksfärd i byn så det gjorde vi, haha men vi höll typ på att tappa bort oss i den här enormt stora byn, är hon inte duktig min mamma? -.-' Men ja, så ifall nig såg en bil irra runt någonstans i Pojo idag var det antagligen vi, haha. Hemma igen var det tv och dator som gällde :) Tala med några typer på msn också, sällan likom x) Nette :D Hon äger<3 Ted men int länge för han sku fara direkt typ och Robin. Så surfa omkring massor, till största del FB och olika bloggar :)
Så hade mamma gjort sodabullar, det är bara såå nami, nami! Eftersmaken är lite besk men till och med det är gott, haha. Så senare blev det mer tv. Slötittade (samtidigt som jag satt här) på..
-Ponnyakuten (Jacob är en skitsöt liten unge! :) Men sin fina häst Destiny!)
-Wild kids (En kille sa ungefär "man kan säga att jag är lejonhannen" ... weird xP)
Så var det bara en halvtimme sen började mera roliga program som jag ju bara var tvungen att kolla på :P
-Jakten på julia (Go Ellen! Du är bäst :)!)
-Millennium (Det är bäst! :O Men lite hämst ibland, haha)
Nu borde jag sova och ska nog göra det snart också men har några saker att fixa först.
Nattinatti. Dröm sött ;)

/Miilii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0