Provläsning.. -.-'

Uttryckte ju mitt stora hat emot tyskan (asså som ämne) tidigare i veckan och jag kan inte säga att det blivit mildare utan snarare tilltagit. Borde läsa på prov just nu men det går inge bra :( Hinner läsa typ tio ord se är mina tankar någon helt annan stans, som i nån låt eller vad som kommer hända imorron eller vad som helt. Jag tänker på allt annat än vad jag borde helt enkelt... Men en bra sak med tyskan är ju att jag börjar först tio imorron fast det betyder ju att jag börjar åtta på onsdag så som sagt. Det suger, börjar häldre nio både måndag och onsdag. Fucking gymnasieperioder som är orsaken till detta -.-'
Nu ska jag läsa åtminstone en halvtimme till så hej så länge :)

Föresten, vi har finskaläxa också, där vi ska skriva något, tillexempel dikt, brev eller nyhet och sen läsa upp den för resten av gruppen.. hata-hata-hata!
Kommer skriva ett brev, det blir troligtvis på svenska för jag hinner inte annars och så hoppas jag på att Sara hjälper mej att översätta på någon rast imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0