Dagen i punktform ;)

Måste sova men vill berätta om dagen först... haha.

  • Började ju en timme senare, sköönt men det hjälper ju inte för då går jag ju och lägger mej senare också.. haha.

  • Tyska första timmen - prov.. men det gick rätt bra tror jag. Bättre än förväntat åtminstone

  • Sen finska... nice timme, (det med boken.. ;) thihi, Sara tänk om det stämmer, liiite jag sku bli glad :D)

  • Geografi - toppentimme helt enkelt <3 (rasten före var också nice :) Fick hjälp med finskläxa av Nette och så lite annat ;P) Thihi. Vi plantera några blommor och något sånt :)

  • Fördjupad finska. Nette hade ju hjälpt mej så de gick bra :) Helt kiva timme annars också för vi behövde inte läsa "brevet" högt för vi hade vikarie när vår vanliga lärare var borta :P

  • Sista timmen engelska, helt ok :)

  • Efter skolan såg ja på när Anna gjorde "uttöjning" eller vad det heter i Nettes öra ;)

  • Sen gick jag på stan med Sara (ofc. ;P), Nette och Bello. Åt glass, tala med folk och lite sånt.

  • Till Sara! :)  Weehoow! 
    • Vi for direkt upp till träsket och fota massor. Och vi var länge där också, haha.
    • Hemma igen fick vi i oss lite mat coh så visade Saras syrra en klänning hon skulle använda på ett bröllop, den av fiin :)
    • Dator... sellan, haha. Och så msn såklart. Tala lite med Nette och Robin.
    • Mamma hämta mej så jag behövde inte gå hem, haha :)

  • Hemma var det mera dator som gällde. Sara, Nick, Robin, Nikke, Ted (han var sur eller något :/) och några fler. Haha, snacka om många liksom :P Men kul var det :D

  • Så såg jag såklart på Kommissarie Winter medan jag satt här :)

Men nu hatar jag mej själv för att jag inte har gått och sova, arg! Måste lära mej att gå och lägga mej itid -.-' Kommer vara skitsöming imorron men jag har ju bara mej själv att skylla så...
Men hejdå nu, gonatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0