Confused! Why is love so complicated?

Just nu känner jag mej.. glad, ledsen och förvirrad samtidigt :/ Så det får bli ett rätt kort inlägg tror jag.

Han itid till engelskan idag, haha *såå stolt*. Så på gympan spelade vi innebandy, rätt trist men helt okej :P så i slutet av timmen hade vi typ pilates, det där med att hålla reda på andningen är rätt svårt men det var sammtidigt kul.
Samhällsläran - Haha, vi skulle gå egenom ett papper som vi gjorde förra veckan men blev aldrig klara för vår lärare babbla så mycke, haha. Så efter det var det bara att traska iväg till kyrkan, på typ påskandakt eller nått...
Vi gick med Jessica och Bello. Alltså det gick skitfort där, typ bara en halvtimme,:) jag tycker det brukar vara mycket längre. Efter så började vi gå för Saras farsa skulle komma och hämta oss med vi skulle ha varit tvugna att vänta så länge (kanske :P) så därför började vi gå emot, thihi. På vägen stannade vi till hos oss så att jag fick ta min kamera, visserligen hade den rätt dåligt batteri men några foton lyckades jag åtminstone ta :)
Sen gluffsade vi i oss varsin glass också :P


Annars gjorde vi inget speciellt... såg lite på tv, satt vid datorn och sånt.
Sara är bäst oavsett <3

 Här är några bilder, det kommer troligtvis fler senare.. kanske redan imorgon



Hennes katter är värsta modeller är verkligen jätteduktiga på att posera ;)

Så hemma blev det dator såklart, haha. Sara, hennes kusin och massa andra<3
Det jag mände i början om hur jag kände mej... vet inte hur mycke jag vill berätta men det handlade i varje fall om en kille jag gillar. Han vet liksom om att jag gillar honom nu... vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta.
Det skulle vara så mycket lättare om jag över huvud taget inte skulle tycka om honom men det är väl en grej som är lite svår att styra. I hate the fact that I like him :/ Men på samma gång är jag ju glad, kan inte riktit beskriva anledningen till någon av "känslorna" så noggrant. Mest är jag nog bara förvirrad.
Nu tänker jag i varje fall gå och lägga mej. Men en massa takanr kommer börja virra runt så fort jag lägger ned huvudet på kudden... så det kan ta sin lilla tid inna jag får sömn :/
Dröm sött allihop <3 :)
Uppdatering: Så väldigt kort blev det ju inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0