Sara var här!<3 :D

Började som en lika fucking dålig dag så de föregående men det blev bättre mot slutet. Sista timmen rella var typ bäst ;) Och så när vi sku fara :P Men i varje fall satt vi sen där ute för Nette ville tydligen ha sällskap, haha. Sen gic vi dit var mamma brukar hämta oss. Bello och Nette vänta där med oss åoch så kom några typer från klassen förbi och stanna lite. Sara kom i varje fall till mej sen och vi gick som vanligt ut och fota, så babbla vi självklart om allt möjlit som alltid liksom :) Imorron blir det tidig väckning för jag börjar åtta och måste tvätta håret före -.-' Så på gympan kan jag väl inte vara med imorron antar jag för min hals mår inge bra, kan knappt prata för tillfället... jobbit :(
Så blev det bara msn. Sara, Bello och många andra ;)


Sara!<3 Sååå gullig :)


Haha! Weird I know :P

Men gonatt nu och dröm sött<3

Lots of love / Miilii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0