Igår :P

Såg många vi kännde, bland annat Nette och Ted :) Det var kul där men tyvärr var det ju lite regnit :/ fast helt ärligt så gjorde det ingenting, haha.
Så köpte mamma påskägg till mej. Dom är skitgoda! :)


Jammie<3

Men det fanns inte så mycke där så vi stack hem till mej efter en stund, hihi. Vi kollade lite på tv, Hitta Nemo, haha. Den är så gullig :) så satt vi vid datorn lite och jälvklart fota massor ;) sellan liksom och såklart så babbla vi massor om allt och inget.




Sara köpte lakritssnören eller vad det nu heter.


Men så tröttnade hon på mej och tänket hoppa ut genom fönstret men hon åndrade sig till slut och tur var väl det :)






Sara<3


Sara sitter och bloggar :) (www.saraora.blogg.se)

Så for Sara hem och jag satte mej vid datorn som vanligt, haha. Fixa lite bilder och tala med typer på msn. Sara och Nikke bland annat, haha. Kiva :D Sitter i mitt rum med datorn så jag såg på tv sammtidigt. "Jakten på Julia" på svt, haha det är rolit att kolla på :)


Ellen Bergström är min favorit :)

Så efter det kom "Flickan som lekte med elden". Konstig men endå rätt bra på något vis.
Mera dator efter det och så var det ju bara att gå och lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0