Lite kläder jag kanske skulle vilja ha från H&M^^

Det blev inge pyssel gick och kollade på H&M:s hemsida istället. Hittade lite söta plagg som jag gärna skulle vilja ha :)


Klänning 14,95€
Såå söt, vill ha - vill ha - vill ha :)


Klänning 14,95€
Denna är också väldigt gullig men tro inte att jag skulle passa i den :P


T-skjorta 9,95€
Fin färg och så där mysigt stor och lös :)


Skor 29,95
Så coola samtidigt som dom är gulliga^^


Shorts 2,95
Fina, finns gråa och blåa också, vet inte riktit vilka jag vill ha men dom är i varje fall coola att sy upp så att dom blir kortare :) Billiga är dom dessutom^^


Topp 4,95
Konstig och inte alls min stil men fin endå på något vis jag skulle visserligen ha något under med tanke på att den ju är "en aning" genomskinlig, haha :P


Uppdatering: Det stör mej att bilderna har så mycke vitt runt, passar inte alls till den mörka bakgrunder :O haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0