Amerikanska pannkakor

Måndag 6 december
Finlands nationaldag idag vilket betyder ingen skola :D När jag vaknade kollade jag på tv. Filmen George of the jungel bland annat^^ Den är humor juh ;)

http://images.allposters.com/images/54/039_65717.jpg

Nu senare har jag stekt amerikanska pannkakor^^ Goda men lite beska.. Tror jag tog i lite för mycket bakpulver men vadådå jag följde ju bara receptet.

2 dl vetemjöl
1 msk socker
1 tsk salt
2 tsk bakpulver
2 dl mjölk
2 msk smält smör
1 ägg


Och så gjorde jag dubbel sats också. Försökte mej föresten på ett par "kast vändningar" och vissa lyckades medan andra blev... mindre lyckade xD
Annars har jag inte gjort mycket allt idag heller :)

Imorgon är det skola och ny period så det skulle kanske vara en bra ide att kolla upp vilka ämnen vi har, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0