Duschen kallar!

Köpte föresten Eclipse idag också, hihi^^ Dear John ska jag nog också köpa tror jag. Men det får bli sen nångång.

Nu ska jag hoppa i duschen sen sova gott. Har dubbeltimme psykologi som ju är rätt kul imorgon men senare på dagen blir det dubbeltimme finska.. Asså jag orkar inte för nu har jag hållit på med läxan skitlänge men allt är endå helt fel, jag fattar inget och jag minns inget. Jag börde fan gå nån grundkurs som typ tar upp allt sen lågstadiet vitto för jag kan det ju tydligen inte heller xD Kommer förmodligen int att göra de endå menatt :D Det skulle väl hjälpa redan massor om man bara sku tala sådär med kaverin men det går endå allt över till engelska om vi börjar för det är så mycke lättare att hitta orden då. Haha. Vilka problme man kan ha :D

Tumblr_l8hxkbmpth1qash00o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0