En kväll framför tv:n med Beck^^

Torsdag 30 december
Betydligt mer händelserik dag än igår. Först när jag vaknade, vilket i och för sej inte var vidare tidigt så fick jag brottom att snabbt fixa mej eftersom mamma drog iväg mej till Socis och äta eftersom mofa ville bjuda oss.
Åt nått mitt mellan biffar och köttbullar tillsammans med mos. Det var skitgott faktist :) Efterrätt, plättar med grädde och sylt. Tog för mycket... Haha :D
På väg hem hoppade jag av vid Apis eftersom hon ville att jag skulle komma dit. Vi babbla och sånt fören vi sen kollade en film. Robin feidade totalt, kom hem precis när jag stack liksom, fnys! Haha nä men han hade varit till Ekenäs med en av sina vänner.
Mamma kom och hämtade mej på samma gång när hon stack och handlade så köpte lite chips till morgondagen som ska spenderas hos Sara<3
Hemma städade jag lite och så dator såklart :) Och så fick man ju inte missa Beck heller så den kollade jag självklart på^^ Så bäst! Ingvar äger^^ Dock var han rätt passiv denna gång tyvärr på grund av en skadad fot :P
Nu tänkte jag sova... tidigare än på länge om jag lyckas... Haha :D
Söta drömmar<3

PS.
Får hoppeligen träffa Larisza nästa vecka någon dag^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0