Finska omtenten skriven!

Tisdag 14 december
Sjukt lång dag blev det!
Först sju vanliga lektioner med tråkigheter som finska och geografi. Så hade jag årets första historiatimme också (Det är mer än ett år sen sist eftersom vi inte hade på nian ;P). Klockan tre var man då tvungen att sticka ner till matsalen då igen för att skriva finskan... Underligt nog kändes det som att det gick betydligt bättre än väntat... Det var några ord jag inte kunde komma på och självklart var typ över hälften fel böjda men jag fyllde i i princip allt endå så det finns en liiten chans att jag blir godkännd! Stan snabbt med Katten och Cassu. När jag tillslut kom hem var jag bara helt sjukt trött så det blev mest tv och sånt annat slött^^

Tumblr_l5adjc6bl81qbyp9zo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0