Lite shopping i Ekenäs

Lördag 11 december
Vaknade av att mamma kom och frågade om jag skulle med till Ekenäs med Api, Robin och dom och att jag i så fall skulle skynda på så okejdå efter att ha legat och dragit mej ennu en stund (eftersom jag är så lat.. xD) så var det att snabbt tvätta håret och fixa sej. Dom kom här via så stack vi. Först på nått urtråkigt loppis som Disa och mamma sku till -.- Sen till Seppälä. De andra köpte en hel del men jag nöjde mej med ett par skor bara för att de inte kostade mer än 4.50€ :)



Sen for vi omkring lite annanstans. Bland annat Lindex där dom hade extrem rea på vissa saker. Köpte två bh:n vilka blev 6€ tillsammans... snacka om låga priser :)
Hem och göra lite allt möjligt några timmar så iväg till dom igen eftersom mamma hade värsta vinkväll med Disa så tänkte att jag ju kunde hänga med då. Kollade film med Api... sällan, haha.
Vid elvatiden hem igen. Dator och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0