Pepparkakor och skräckfilm

Lördag 18 december
Hamna stiga upp rätt tidigt eftersom jag for in till stan med mamma. Kolla i lite skoaffärer bland annat. Har funderat på att köpa såna där uggs kopior från Wild Shoe för dom är så söta och mysiga men det är lite trist när det är så många som har dom bara så jag vet inte :P
Sen hemma igen slöa med tv en stund fören jag for till Api. Vi baka pepparkakor och skrev gulliga saker på dem ;) thihi. Så kom Robin hem så babbla med honom om allt mellan himmerl och jord som vanligt då en stund men han feida in till stan in igen så Api ville se film. Skräckfilm fick det bli. Minns inte vad den heter menatt. Api satt å skrek och ryckte till hela filmen igenom typ. Sött^^
Mamma hämta mej och jag gjorde nog inget vettigt resten av kvällen heller. Någon film på kvällen men minns inte vilken, thöhö :D Tidigare kolla jag på Alive också sådär halvt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0