Grattis mofa!

Söndag 12 december
Gjorde faktist lite läxor när jag vaknade, haha. Duktig man är... :D Sen satt jag och kollade på några avsnitt av True Blood. Det är som en extrem form av Twilight, mycket mer överdriven, mycket mer action, mycket blodigare och så har dom sex typ 24/7 vilket kan bli extremt tröttsamt i längden måste jag säga men annars är den okej :)
Vid sextiden for vi till mofa eftersom han fyller år idag. Via ABC där vi råkade se Api så hon kom med direkt eftersom dom i vilket fall också skulle dit. Satt och gjorde typ ingenting^^ Men vi åt mummsig kladdkaka, bullar och annat när Disa och Robin också kom. Blev lite tv. Råkade komma en film, White Fang, handlade om en varg som blivit tam :)
Hemma har jag pluggat lite, tyvärr väldigt lite... :P Så dator och lite sånt.
Imorgon missar vi gympan igen.. som så många gånger tidigare men nu ska jag sova i alla fall så gonatt :)
Söta drömmar<3


Himmlen har varit såå himmla vacker de senaste dagarna^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0