Sara var här en stund<3

Fredag  10 december
Äntligen fredag. Veckan har visserligen gått i rasande fart så det är inte det men jag pallar inte alla dessa börja-åtta-mornar, haha. Dagen inleddes med två timmar matematik som precis som geografitimmen efteråt gick riktigt snabbt.
Efter maten en håltimme som jag spenderade i datasalen tillsammans med Sara :) Sista timmer engelska. Har ju äntligen boken nu eftersom jag vara och köpte den igår, hehe. Men kort matematik 2:ans bok fanns inte där så får den först någongång nästa vecka om ingen snäll typ kan sälja den till mej :)
Så gick jag omkring i butikerna med Katten och Sara men Katten hade brottom till bussen så vi gick med henne dit. Sen gick omkring ennu mer. Sara kände sig lite för hängi och dessutom halvflunsi för att sticka på träning så hon kom hem till mej en stund istället<3 Vi glodd på tv, babblade, skrattade och allt de vanliga :) Så åt vi mummsiga franskisar med köttbullar, hihihi^^

60227_134670266579038_100001081969556_184417_385167_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0