Familjen Skarsgård^^

Onsdag 15 december
Historia första timmarna. Vilken inledning asså -.- Sen lite annat roligt men det bästa med onsdagar är att jag slutar två, lite tidigare för en gång skull med andra ord, thihi.
Med Sara till bokhandeln efteråt, köpte äntligen matematikboken... Nu skulle det bara gälla att göra uppgifterna då. Men dels så är det tråkigt och dels så har jag ingen miniräknare för tillfället eftersom min är sönder eller utan batteri just nu.
När jag kom hem hittade jag vår kissemisse liggandes i min säng... preciis som när jag stack hemifråni morsen... Den slöingen hade inte stigit upp på hela dagen... Tänk om man vore katt endå.
På tal om det så har han sovit i min säng de senaste nätterna vilket han inte brukar göra. Mysig kisse^^
Kollade senare klart de sista avsnitten av season 1 av True Blood. Det slutade skitkonstigt men man får väl svaren i season 2 antar jag :)
Imorgon hade jag tänkt se filmen I rymden finns inga känslor med Bill Skarsgård i huvudrollen om jag minns rätt :) Lite roligt för han tycks vara med i en annan film också vars titel innehåler himmel - Himlen är oskyldigt blå... Haha ;)

http://cafe.se/files/2010/09/billskarsgard.jpg

http://lillaelsas.blogg.se/images/2010/162_80804475.jpg
(Killen i randigt) Han är föresten väldigt lik sin äldre bror, Alexander Skarsgård som för övrigt har en rätt stor roll i True Blood ;)

Föresten hade läraren inte rättat proven ennu så vet fortfarande inte ifall jag är godkänns... Fy fan detta börjar bli nervös nu juh -.-

Nu blir det alldeles strax att sova för min del så hejdå.
Dröm sött<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0