Dumskallarna<3

Torsdag 2 december
Man hör julmusik över allt redan, en ointressant iakttagelse i och för sej menatt x) Dagarna går skifort men ser i varje fall fram emot att de kommande fyra dagarna är lediga. Bortsätt från att jag tänker sticka och hämta två prov imorgon vid 11-12 tiden kanske eftersom jag ändå tänker dra mej in till stan :) Sen blir det att gå runt en stund och så kommer Sara kanske hit<3 P.g.a. provveckan har mitt sociala liv inte varit lika bra som de brukar så får försöka ta igen det ;) Början ju med filmkvällen idag ;) Haha, vi kollade Toy Story 3

http://4.bp.blogspot.com/__lLsnHCxV_A/TMpWYbRGuAI/AAAAAAAAE0g/Blwq7qA4tx0/s640/Toy%20Story%203%20(2010).jpg
Så söt juh!

Så var vi ute och fånade oss i snön en stund också. Hade skitkul, sprang omkring och sånt skojsit, haha. När Jenny for satt jag också Sara typ bara och slökolla på tv men började sen göra en massa onormala, löjliga, roliga filmer i vilka vi snackade massa strunt om olika ointressanta saker. Så gjorde vi en med någon ursexig outfit.. Och en där vi dansade omkring... Vi ser för dumma ut<3

Så imorgon kväll blir det självständighets-supé och jag vet inte vad jag ska ha på mej... Sen är det faktot att vissa kallar det bal lite skrämmande för bal brukar betyda dans och sånt är jag inge vidare bra på om man säger så x) Men tror nog det kommer bli kul :D
Nu ska jag snart sticka och sova och passa på att få lite välbehövda timmar sömn efter den stressiga veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0