Julmat är gott^^

Fredag 24 december
Så var då denna jul i stort sett över. Dagen fylldes ut av roliga och kiva människor till största delen men även ett fåtal rätt irriterande. Men det är väl så det ska vara vad gäller släkten ;)
Började dagen med att sova sjukt länge.. okej, jag brukar alltid sova länge men nu var det längre än normalt, haha. Detta gjorde att jag fick det stressigt men visst hann jag så det gjorde inte så mycket :P
Brorsan kom först sen också mofa och morbror så då var det tid att äta julmat! Åt inte lika mycket som jag brukar faktist. Mycket var det i varje fall såatt^^
Annars bestod dagen av mera städning, mera fixande och så tv såklart... haha x)
Senare for mamma på jobb :( Då stack morbror och mofa hem dom med -.- Efter en stund for vi till Veka då. Jepa. Sku kanske borda stannat hemma? Nånej det var nog helt kiva faktist :) Såg Harry Potter där när de andra snacka strunt :D
Äntligen hemma igen blev det dator^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0