Viktiga frågor om livet ;)

Söndag 26 december
Vaknade av att en katt trycker in klorna i typ halsen på mej... mysigt.. haha<3 Så mera slöas men när jag blev hungrig gjorde jag åtmisntone något åt saken och fixade till en omelett :) Blev okej, ingen höjdare för skinkan jag lade i var inge god :( thöhöhöö :D
Dator och tv samt satt och uggla i köket med Danne, mamma och mofa. Så for dom men för några timmar sen kom Danne tillbaka för att kolla på Narnia - Häxan och lejonet med mej^^ Sen han stack har jag gjort absolut lika lite som resten utav dagen.. ätit lite, dator, snacka massa gojja med Robin bland annat<3 babblat med Katten<3
Ska borda börja ta mej till sängs så småningom också.. :P Haha, får väl se hur de blir med det ;)
Diskuterar nämligen viktiga frågor med min kära kusin :D Haha, Robin du är 100% normal ;)
Hejdå så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0