Uggs-kopior!! - Inte rätt storlek, fuck that! :(

Tisdag 28 december
Haha, ironiskt nog blev det precis som jag trodde x) Köpte inget av det jag hade tänkt kolla efter. Kollade på skor och skjorta i och för sej men hittade ingen jag gillade... :/ Över huvud taget blev det inte så mycket shoppat men det betyder väl bara att jag har mera pengar kvar såatt^^
Köpte:
- Cardigan
- Grå basic topp
- Rosett till håret
- Underkläder


I övrigt har jag haft en underbart rolig dag^^ Vaknade en timme för tidigt i misstag tyvärr men ja det funkade väl det med.
Sen när vi äntligen kom iväg till Danne och mofa efter att ha hämtat Sara blev det ändrade planer. Vi stack endå till Sello istället för Iso Omena :D Haha. Bilresan dit var fyllt med skratt samt att vi mestadels av tiden satt och lyssnade på musik<3
När vi kom fram så började då sträckandes runt. Kollade uggs-kopior som jag gillade mer än de i Wild Shoe men det fanns inte svarta i min storlek -.- Typiskt tänkte man..
Så vidare då. Vi hann knappt kolla genom allt :P Vi blev liksom aldrig klara. Tillslut när allt det viktigaste så gått som var genomsökt så stack vi och åt hamburgare fören det bar av hem igen.
Här stannade Sara en stund. Tv, dator, skratt och babbel heelt som vanligt^^
Lite efter att hon stuckit kom Danne och mofa hit. Satt i köket och mobbade Danne eftersom jag är så snäll^^
Slökollade på Kommisarie Winter tidigare och sen har det blivit lite annat t.ex. Supernatural.
Sovdags typ... NU! :)
Dröm söta drömmar!<3

PS.
Såg en urgullig kille som stod och lekte tuff i Hesburger när han drack kaffe ;) haha nä men han var skitsöt^^

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg också på några snuttar av Supernatural! Spännande men skrämmande, haha ^^



LU <3

2010-12-29 @ 11:50:46
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0