Morgondagens planer

Imorgon vid tiotiden bär det av till Iso Omena med Sara så det börjar bli dags att lägga sej :) Vi hade först planer på att åka till Sello men eftersom vi får skjuts till Iso Omena så skjuter vi upp det och sticker till Sello någon annan dag istället^^
Just nu sitter jag som vanlit och snackar strunt med en slösvarande Robin, jeo! -.- Haha :D Sen så tycks hans internet stärva också eftersom han loggar ut var femte minut... Lite som jag alltså... :P

Jo men imoron i Iso Omena har jag tänkt kolla efter
- Rutig skjorta (stor). Typ röd eller grön :)
- Stor ring i silver.
- Svarta tighta byxor (antagligen jeans).
- Transparent/genomskinligt nagellack.
- Klackskor (men vi kollar förmodligen inte alls mycket på skor såatt :P).
Och en massa annat men om det blir som det brukar så kollar jag bara genom typ allt utan någon som helst koll på vad jag är ute efter... x) Tiden får utvisa med andra ord :D

Nagellack - Blue my mind
Älskar den där färgen också^^

Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0