Självständighets supé

Fredag 3 december
Ingen skola så sov länge men när jag till slut steg upp städade jag lite och sen duschade och sånt. Sara kom här via så for vi in till stan. Hon köpte några skolböcker medan jag sprang in till Canny och köpte en tröja som jag kollade på på tordagen. Mamma var gullig och betalade mot att hon skulle få packa in den och ge den till julklapp, thihi^^
Sen till skolan och hämta proven. Mattaprovet gick väl inte allt för bra.. 7+ men det är okej :) Så gick vi till Kåres klassrum för att be om bioligiproven. Fick 8+ så är nöjd med det men det stör mej för jag skulle ha kunnat fått bättre bara om jag skrivit vilken kurs det var eftersom han hade bestämmt sig för att ge ett + till alla som hade skrivit exakt den info och gjort den marginal han bad oss... -.- Jaja, strunt samma, hihi. Men fan vad han satt och babblade länge..
Saras mamma skjutsade hem oss till mej och här gjorde vi inge vettigt precis. Bara de vanliga, snacka, skratta, slappa, hade kul, var onormala och sånt skojigt!<3 Så kollade vi på New Moon också. Kanske lite nördigt men jag bara måste köpa Eclipse också^^ Enligt mej är den dessutom bättre än New Moon.
När Sara stuckit gjorde jag inte heller mycke vettigt fören där vid halv fem tiden då jag tänkte börja välja kläder inför supén. Hade en smärre kris där och resultatet blev inget vidare heller men det var strunt samma egentligen :D
Så lite före sex åkte vi in till stan igen, även denna gång kom Sara här via efter mej<3
Det började med att vi fick välkomstdrinkar nere i aulan och stod där och chillade en stund medan vi fick höra lite musik. Så när vi kom upp till Salen och alla hade hittat sina platser hölls några tal.
Satt där med Sara, Katten och Cassu och kan inte påstå att jag lyssnade allt för väl.. hehe. Maten serverades och gott var det.
Annat kvällen bjöd på var bra musik spelad av Robert Östman och två till, supergod efterrätt (chokladmousse, vilket jag i vanliga fall inte alls brukar gilla så alltså den godaste chokladmousse jag ätiti i mitt liv), fint sällskap och folk med humor^^
När allt var slut hämtade mamma oss och Sara blev här en liten stund^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0