Persika med vispgrädde<3

Söndag 5 december
Efter att ha sovit länge, tittat på tv, duschat och massa sånt körd mamma mej till Robin och Api. Där åt vi persika med vispgrädde och kolla på en film. Efter filmen hade jag egentligen tänkt gå hem men orkade inte utan låg där och babblade i typ en timme till fören Api sen kom med och så gick vi till ABC. Här såg vi en del lite underliga saker x) Haha nej okej, så underliga var dom inte men humor mest :)
Sen efter att ha suttit där på en bänk i en evighet bestämmde vi oss äntligen för att sticka så då kom jag hem.
Har nu pysslat lite och sett på tv bara. Slött som fan :)
Nu borde jag sova och det ska jag nog göra alldeles strax också..
Sitter och babblar med Bello nu :) Saknar henne.. :( <3

Tumblr_lcxvoqyaee1qajjdco1_500_large
Julen närmar sig också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0