Dead or Alive med Sara<3


Rätt fin låt men jag älskar videon :)

När Sara äntligen kom och drog mej med hem till sej kollade vi filmen Dead or Alive där. Fucking bra typ actionfilm om tre tjejer som är mästare på kampsporter. De deltar i en tävling men blir lurade och allt håller på att gå galet. Med hjälp av några vänliga människor slipper de dock undan. Spännande film som jag kan rekomendera om man accepterat att det syns hur fake det är i filmen :)

Sen jag kom hem har jag snackat med lite roliga människor som till exempel Katten.. Vi mår allvarligt dåligt och snacka om maaasssa vettiga saker... haha ;)<3 men vadådå, såna är vi helt enkelt :D
Så snackade jag med Bello som jag saknar massor och vi diskuterar en massa vettiga problem vi har ;) Nikkes dator tycks stäva så han loggar ut 24/7 -.- Sen blev det också litte babbel med någon random jappe som jag inte känner. Vilket liv jag har.. Haha.

Imorgon börjar jag 9.40
, thih. Enda gången på hela perioden tror jag. Har nämligen turen att börja åtta varenda dag denna period juh... -.- Skoigt ju för fan... haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0