Period tre har börjat

Första dagen av period tre avklarad då :) Den bestod av:
- Två timmar finska... bläk, kommer säkert gå lika åt reven som förra kursen.. Men Sara kan hjälpa mej så kanske de går lite bättre endå :)
- En håltimme på grund av att vår historielärare befinner sig i Frankfurt, haha, vi satt i soffan i datasalen och gjorde absolut ingenting :D
- Två timmar psykologi. Verkar kul och intressant så hoppas det är det också^^
- En timme geografi. Typ som biologin juh, rätt tråkigt men sammtidigt någorlunda enkelt.
- Två timmar matematik. Haha säher jag bara :)

Följde sen med Sara till bokhandeln och när hon stack gick jag med Katten in till butiken :)
Nu har jag inte gjort mycke vettigt, precis som det brukar vara med andra ord. Snart tänkte jag sticka en stund till Sara om hon nu sku ta och laga hem sej någon gång... haha ;)<3

Imorgon får vi föresten periodrapporten för förra perioden så då får man se hur det har gott.

Tumblr_l8z8tlfixy1qd5i7to1_500_large
Richard Marx - Right Here Waiting For You hihi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0