An awesome day ;) <3 del 2 - Feeest i Tenala ;))

Det vara att hoppas i duschen och så välja kläder och sånt när jag kom hem från skolan. Få näsan normal färg igen bland annat, hehe. Ja.. uppdrag "make ready for party" påbörjades genom att sminka mej och fixa håret.. lade ner närmare 30 minuter på håret tror jag :P Började med att fläta cirka en centimeter breda flätor av hela håret som jag sen "plattade" med plattång, så låta det svalna fören jag tog upp fläterna. Gjorde detta för att få fluffit, stort och lite lockigt hår och det lyckades rätt bra, hihi. Sen ta med kräpptång längs typ hela bottnet för att få volym ända från hårbottnet och så avsuta med att tupera lite försiktigt i underhåret samt massa spray^^ Haha :D Aja, där fick ni en grundlig beskrivning x) haha. Så skulle Saras syster och hennes pojkvän komma och hämt mej på väg till Sara så jag var skitstressad där precis före dom kom och så ringde Nette, bad henne ringa senare så hon gjorde det men jag var ennu inte heller klar så det blev att typ fixa det sista talandes i telefon x) haha :D
Jaja, så for vi iväg till Tenala efter att Sara hade hoppat på :) Fota lite egobilder på oss på vägen å sånt, haha. Framme där så var det skitlamt först... ingen hade typ kommit så vi bara stod där :P Men efter en stund började det strömma in mer och mer folk. Jag, Sara och Katten stod uppe på scenen med Kattens syzter m.fl. haha. Där ett varv såg jag en som jag böve rätt så glad över att se ;) Men ja asså själva festen började vid sju men gulnäbbsprgrammet började först klockan åtta. De fläta hamnade gå upp på scen. Sara och Katten slapp i och för sej men jag däremot var tvungen att gå upp dit och dansa... haha men det var inte så farligt, rätt kul kanske till och med. Vi var fyra där uppe och den som dansade bäst fick gå ner först och så vidare, jag fick gå ner som andra så det är jag lite halvstolt över ;)

Här är lite bilder från det andra som folk var tvugna att göra där uppe :P Bilderna får tala för sej själva tycker jag, haha.




(båda bilderna är copypaste Ette Lindholm)

När programet var klart började fiilisen stiga och nådde snabbt toppnivå^^ Alla dansade runt och hade skoj. Ut och dricka imellan bara, haha, men på tal om dricka så kom polisen dit senare mot kvällen och gick igenom alla bilarna... självklart var dom fulla med sprit eftersom alla hade gömmt sin dricka där, haha :P Inomhus var stämningen skitbra i varje fall. Vi hade kul och dansade omkring. Senare kom killen jag nämnde (att jag var rätt glad att se) och ville dansa med mej :) Okejdå^^ Så vi dansade en stund men var tvungen att sticka sen eftersom Sara hade min telefon och mamma ringde massa eftersom det var lite oklart vad gällande när och hur vi skulle hem och hon ville veta det ifall hon skulle bli tvungen att hämta oss och så.. :/ Vi skulle kunnat vara till klockan 1 men Saras mamma gillade tyvärr inte den iden :/ Aja det gjorde inte så mycket egentligen...  Lite synd var det men ja :P
Det var den bästa kvällen på väldigt länge<3 Tack allihop<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0