Bio med Nette <3

Söndag 12 september
Dator, msn och tv på dagen.. låter som jag xD Sen hoppade jag i duschen och gjorde mej klar eftersom jag och Nette hade bestämmt oss för att gå på bio :) Mamma körde mej in till stan, träffade henne oh någon av hennes vänner i R-kiosken :) Sen gick vi till bion och köpte biljetter till "The last airbender". Men vi hade massa tid kvar innan den började så vi gick in till butiken :) När bion började visade dom ju en massa trailers av animerade filmer, det va skitcoolt för det var i 3D så till exempel när en orm slingrade sig mot rutan känndes det som den bara var en meter från ansiktet ungefär :) Men själva filmen var inte animerad och inte den bästa jag sett annars heller, inget fel egentligen men det blev ingen såndär "WOW!"-känsla, inget man absolut vill se igen liksom :P Efteråt skutsade dom hem mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0