första "riktiga" helgen^^

Första helgen som verkligen känns som helg ;)

Fredag 20 augusti
På fredagen åkte jag sen till Ekenäs med Sara som skulle på någon fest till en släkting som fyllde år :P Först när ja kom dit tänkte jag börja gå åt fel håll, haha men det berodde delvis på att jag inte riktit visste vart jag skulle över huvud taget. Men jag ringde sen till Larisza och vi bestämmde att hon skulle komma emot mej så att vi sen for hem till henne :) Hon hade en gulli gul cykel me blommor på som jag fick åka i nedförsbackarna... haha, balansen var inte den bästa hela tiden om man säger så xD Men det gick nog bra endå :) Hemma hos henne åt vi typ kyckling, mumms^^ Gulliga Sebastian Krantz fick stå för musiken ;) <3 När vi chillat där en stund men att kolla på "Friend" och lite sånt stack vi in till stan, vi köpte Hallo Kitty dricka i butiken, haha den var äklig och god samtidigt liksom^^ Så gick vi och satte oss där nära tågstationen på trappan^^ Snacka om allt mellan himmel och jord och hade skitsköjsit <3 Pappa kom och hämtade mej därifrån senare :) Så hemma blev det att packa väskan för att sticka till Båsa men det blev att jag satte mej och slöade med dator och tv sen.. alldeles för länge, haha detta ledde till att när jag sen kom mej för med att sticka så var det bra att hoppa på skotern och köra iväg... vid halv tolvtiden xD Det hade varit en lång vecka så var skitsömnig, somnade i princip direkt när jag lade mig i sängen, hihi. (men först hände något som inte var så kul som jag inte tänker berätta mer om förutom att ja kan säga att det handlar om ett sms... blää)


Lördag 21 augusti
Sov länge :) Mamma stack ut i skogen och plocka svamp ^^ Fick äntligen sova ut känndes det som :) Sen var det att ligga och slöa hela dagen :) Eller egentligen att sitta vid köksbordet och kolla på först säsongen av serien Fame ;) Den är bra juh :D Älskar karaktären Leroy <3 Annars gjorde jag i princip inget över huvud taget :P Körde ner till cafét ett varv med svampen mamma hade plockat på morgonen, haha fick 20€ eller 25€ för det om jag minns rätt :)

Söndag 22 augusi
Kan inte säga att det hände särskillt mycket mer idag men lite nog :) Först var det mera slöas med "Fame", thihi :) Såg på filmen "Romeo+Juliet" också medan jag packade ihop mina saker, den är oerhört sorglig men jag älskr den. Api coh Robin kom ner till Båsa en stund också så jag var till dem :) Sen körde jag hem. Api kom hit en stund sen men stannade inte särskillt länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0