ABC-besök ;)

Fredag 17 september
Jag älskar fredaga! Bara tre timmar i skolan sen leediigt hela helgen^^ När vi slutade kom Sara med till Folkis och vänta på Nette, vi satt inne i bibloteket/datasalen och bara babbla en massa :) Sen när hon sluta stod vi utanför skolan med några från hennes klass :) Så självklart gick vi en sväng på stan men sen gick vi i varje fall hem till henne, nörda dator och plockade vad hon skulle ha med till mej eftersom hon skulle stanna övernatt^^
Så hämtade pappa oss och hemma här så hamnade jag först dammsuga haha, passlit tillfälle att göra det när man har kaverin hos sej x) När vi gjort det och så nördat dator lite så bestämmde vi oss för att sticka till ABC så vi fixade oss klara och sånt. Fick låna en topp av Nette ;) I ABC satt vi typ bara på en bänk och tala :) In och köpa dricka ett varv och så tillbaka till bänken igen^^ Haha vi tänkte sitta ute men Nette blev rädd för någon fyllegubbe, hahaha x) Aja, så när vi satt där såg vi rätt många vi kännde faktist.. killen från festen bland annat :)
Han och hans kaveri stod utanför och rökte fören dom for, sött smile måste jag säga :)
Så for vi nu hem till mej igen till slut :P Nette snackade med killen hon gillar bland annat ;) Sen så kollade vi film, "Vampires Suck!". Inget speciellt med den... Visst hade den en hel del roliga inslag men i allmänhet inge vidare film :/ Aja visst värd att de om man är lättroad ;) ...vilket jag i och för sig bruuukar vara men just då var jag tdligen inte det :P Efter filmen låg vi bara och babblade en massa^^ Plötsligt slutar hon svara... hahah, lilla Nette somnade visst :P Så vi gav upp med snackandet och sov istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0