Illamående -.-

Måndag 6 september
Hatar att börja åtta, är alltid så trött dessutom mådde jag inte bar idag utan borde ha stannat hemma kanske :/ Aja det blev som värst timmen före gympan och på vägen när vi gick dit så jag var inte med på gympan utan satt bara och såg på. Tråkit men som tur var gjorde dom inget som jag gillar särskillt mycket. Sprang 100 meter och så stötte de kula samt kastade spjut, det sisstnämnda är rätt kul i coh för sej och jag är endå tvungen att göra alltihop vid något senare tillfälle så det har ingen betydelse egentligen.
Nette kom till sportplan när vi slutade, hon hade cykel så vi gick runt till andra sidan hallen för att där vänta på pappa. Mådde skitilla där så var nog inte mycket till sällskap för Nette.. Sorry :/ Men hon hade så mycet att berätta så det gjorde inget ;)
Sen hem. Lade mej i sängen och somnade :O Sov till sjutiden någon gång! När jag vaknade var Rita och dom här och vi åt, som tur var hade illamåendet gått över så jag mådde faktist bra då :) Gott med mat, hade ju inte fått i mej mycket tidigare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0