Kände mej lite dissad :P

Måndag 13 september
Hade gympa sist timmarna, cooper , det var faktist kul men märkte aldrig när det höll på att ta slut så det blev ingen slutspurt, vilket ledde till att resultatet inge blev så bra som det skulle kunnat bli :/
Nette var påväg att komma till sportplan när vi slutade men kunde inte eftersom hon var tvungen att sitta barnvakt till nån granne :/ Men jag och Katten åkte med Sara in till butiken... jag skulle ha velat gå en annan väg av en anledningen men dom påstod sej inte orka gå några hundra metr extra för min skull... asså jag beskyller dem inte eller något men är bara lite besviken eftersom det förmodligen skulle gjort mej riktit glad.. :/ Aja, så stor betydelse hade det väl inte :) Fick åka hem med Sara sen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0